Pažvelkite į tendencijas lemiančias 5 pagrindines technologijas, kurias pristato Genesys klientų aptarnavimo specialistai:
1. Tęskite nuo ten, kur sustojote
Šiandien turite būti ten, kur klientai nori su jumis palaikyti ryšį – per tokį įrenginį ir tokiu metu, kaip klientai pageidauja.
90 proc. žmonių bendrauja naudodami kelis įrenginius (kanalus), kad pasiektų savo komunikacijos tikslus.
2. Skambučių centrai kyla į padangę...
Skambučių centrų darbo vietų, kuriose naudojamos debesų paslaugos, skaičius išaugo 23 proc
3. ...o jūsų naujasis klientų aptarnavimo atstovas nėra žmogus
Vieną dieną klientai ims teikti pirmenybę dirbtiniam intelektui, o ne atstovo pareigas einančiam žmogui... Ir ši diena ateis greičiau, nei manote.
4. Klientai nori savitarnos, o ne programinės įrangos priežiūros
90 proc. vartotojų tikisi, kad organizacijos pasiūlys savitarnos pagalbos portalą.
5. Jau šiandien žinokite, ko klientai norės rytoj
Du trečdaliai skambučių centrų IT vadovų šiemet tikisi investicijų į analizę.
Penkios tendencijos. Penkios galimybės. Keliomis naudojatės jūs?
Kvietimas į demonstraciją
Kviečiame skambučių centrų, klientų aptarnavimo centrų, IT ir verslo plėtros specialistus. Informaciją ir paraišką demonstracijai rasite čia.
Pristatome Genesys skambučių centrų įvairių kanalų platformos demonstraciją – viskas vienoje platformoje:
| Multimedia contact center solution
| Are customers ready for bots?
| Chatbots and artificial intelligence in customer service