Dirbtinis intelektas veiksme:

Verslo ir klientų patirties revoliucija

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Šiame straipsnių rinkinyje nagrinėjami DI praktiniai pritaikymai tiek klientų, tiek darbuotojų patirtyje. Nuo DI verslo strategijų kūrimo kontaktų centruose iki klientų lojalumo stiprinimo – DI atlieka lemiamą vaidmenį.

Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

 

The ABCs of AI: Key terminology for AI in Customer and Employee Experiencehashtagin customer and employee experience

AI in Contact center: 4 key elements of building an AI business case

5 key stages for Building Your Organizational AIhashtag Adoption Framework

Is your Contact Center ready for the Cloud?

 

How can AI improve management and security? 

7 ways to build customer loyalty with AI

Integrating AI into Customer Experience (CX) hashtagTransformation

How Generational Dynamics Are Changing Experiences

 

With AI, the future of Customer Experience (CX) is simplicity

​AI in contact centers is all about frontline employes

3 striking predictions on AI's Customer Experience impact

 

 

 

 

 

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku