Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Šiame straipsnių rinkinyje nagrinėjami DI praktiniai pritaikymai tiek klientų, tiek darbuotojų patirtyje. Nuo DI verslo strategijų kūrimo kontaktų centruose iki klientų lojalumo stiprinimo – DI atlieka lemiamą vaidmenį.
Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.
The ABCs of AI: Key terminology for AI in Customer and Employee Experience
AI in Contact center: 4 key elements of building an AI business case
5 key stages for Building Your Organizational AI Adoption Framework
Is your Contact Center ready for the Cloud?
How can AI improve management and security?
7 ways to build customer loyalty with AI
Integrating AI into Customer Experience (CX) Transformation
How Generational Dynamics Are Changing Experiences
With AI, the future of Customer Experience (CX) is simplicity
AI in contact centers is all about frontline employes
3 striking predictions on AI's Customer Experience impact