PROJEKTAVIMAS | INSTALIAVIMAS | PALAIKYMAS

Veiksmingai sukurtos ir patobulintos telekomunikacijos, įskaitant skambučių centrus, gali būti svarbus įmonės informacijos dalijimosi proceso veiksnys – telekomunikacijų sprendimai pagerina teikiamų paslaugų kokybę, padidina pajamas ir skatina klientų lojalumą. Mūsų sprendimai leis pasitikėti savo įmonės verslo telekomunikacijomis, o skambučių centrai dirbs su atsidavimu. Detali išteklių ir klientų analizė, mūsų patirtis ir šiuolaikinės technologijos leidžia kurti gerai apgalvotus sprendimus klientų skambučių centrams ir kitoms telekomunikacijoms optimizuoti.

 

Adventus teikia žemiau išvardintas paslaugas, leidžiančias sukurti ir palaikyti pagalbos skambučių centrus ir bendrus telekomunikacijų tinklus:

  • klientų poreikių analizė; sprendimų projektavimas, kūrimas ir įgyvendinimas;
  • bandomųjų, testinių operacijų palaikymo sprendimai;
  • techninės ir programinės įrangos tiekimas, diegimas;
  • esamos programinės įrangos, duomenų bazių ir kitų aplinkų integracijos ir sąveikų reguliavimas;
  • paslaugų algoritmų nustatymas;
  • sprendimų klaidų suradimas ir šalinimas;
  • vartotojų ir administratorių apmokymai;
  • garantinis aptarnavimas; pogarantinis aptarnavimas.

Kiekviename projektavimo, diegimo ir priežiūros etape laikomasi aukščiausių kokybės standartų.

 

PROFESIONALŪS SPECIALISTAI

 

Pirmaujantys „Adventus Solutions“ inžinieriai yra sertifikuoti aukščiausio lygio ekspertai. Sertifikavimą reguliariai atlieka mūsų gamintojų partnerių bendrovės.

Jei norite iškviesti mūsų techninės priežiūros specialistą, užpildykite paraiškos formą. Taip pat galite paprasčiausiai paskambinti į mūsų biurą dėl tolesnės pagalbos, tel. 5275 6666.

Dirbame, kad Jūsų gyvenimas būtų paprastesnis, o klientai – labiau patenkinti.

 


All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku