SEZONO NAUJIENOS
06.08.2024TOP
| 4 pagrindiniai dirbtinio intelekto verslo modelio elementai
| Mėgaukitės susitikimas su Barco ClickShare videobars belaidioms vaizdo konferencijoms
| Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!
| Kontaktų centro klubas lankėsi Citadele bank
| Tendencijos 2024: #Vaizdo konferencijos #Kontaktų centrai #LAN tinklų ateitis
| Wi-Fi 7 (802.11be) - viskas, ką reikia žinoti apie naująjį Wi-Fi 7 standartą
| Kliento istorija Eesti Energia & Enefit siekia tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis
| Duomenų tinklo transformacija 2024
| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie belaides konferencijas
| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie interaktyvius ekranus
VISOS NAUJIENOS
06.08.2024
Skaitykite dar daugiau naujienų mūsų Linkedin arba Facebook puslapiuose
Naujienos pagal temas
JAUJIENA #TENDENCIJOS-2024
VAIZDO KONFERENCIJA & EKRANAI
| Mėgaukitės susitikimas su Barco ClickShare videobars belaidioms vaizdo konferencijoms
| Tendencijos 2024: Vaizdo konferencijos
| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie interaktyvius ekranus
| E-knyga 10 svarbiausių klausimų prieš pasirenkant vaizdo konferencijų sprendimą
| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie belaides konferencijas
| Palyginimui – interaktyvus ekranas arba TV-ekranas. Kaip išsirinkti?
| Kam gerinti vaizdo konferencijų kokybę
| Dažnai užduodami klausimai apie vaizdo konferencijas
TECHNOLOGIJOS & TENDENCIJOS
| Wi-Fi 7 (802.11be) - viskas, ką reikia žinoti apie naująjį Wi-Fi 7 standartą
| Tendencijos 2024: LAN tinklų ateitis
| Duomenų tinklo transformacija 2024
| WiFi 6E - viskas ka reikia zinoti apie standarta
| Geriausi sprendimai #Nuotoliniam darbui
| Rainbow - verslo klasės aplikacija nuotoliniam darbui
KONTAKTŲ CENTRAS
| Techninės aplinkybės perėjant į debesių kontaktų centrą
| Kontaktų centrų dirbtinio intelekto terminija. 8 dažniausiai naudojamos technologijos
| 4 pagrindiniai dirbtinio intelekto verslo modelio elementai
| Klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!
| Tendencijos 2024: klientų patirtis ir kontaktų centrai
| Kliento istorija Eesti Energia & Enefit siekia tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis
| Kontaktų centro klubas lankėsi Citadele bank
| Kontaktų centro klubas lankėsi Latvian Post
| Kontaktų centro klubas lankėsi Enefit
| Kontaktų centro klubas lankėsi airBaltic
| TELLQ – daugiakanalinė klientų aptarnavimo platforma. Skambučių centrras
| 3 phases of moving to a cloud-based contact center
| 5 tendencijos, kaip technologijos formuoja skambučių centrų ateitį
| 10 būdų, kaip panaudoti dirbtinį intelektą (AI), siekiant puikiai aptarnauti klientus
| Chatbots and artificial intelligence in customer service
| Are customers ready for bots?
| How to efficiently engage customers in the digital age - BiSMART
AUSINĖS
| Triukšmo slopinimas ausinėse
| Jabra launches new business class headset series- Jabra Engage
VIEŠBUČIAI
| Viešbučių technologijų tendencijos
BiSMART. PRAMONĖ. RENGINIAI
| Atraskite naudingus įmonės modernizavimo įrankius
| Adventus Solutions membership in BiSMART business tehnology platform
| Kaip skaitmeniniame amžiuje prakalbinti klientą? - BiSMART
| Adventus Solutions gavo Genesys apdovanojimą
| Adventus dalyvavo Baltijos IT sprendimų parodoje RIGA COMM
| Adventus dalyvavo Microsoft Skype verslo atidarymo renginyje Estijoje
| Adventus Solutions organizavo Baltijos šalių seminarą „Tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“