VISOS NAUJIENOS

17.06.2024

 

Skaitykite dar daugiau naujienų mūsų Linkedin arba Facebook puslapiuose

 

Naujienos pagal temas

 

JAUJIENA #TENDENCIJOS-2024

 

VAIZDO KONFERENCIJA & EKRANAI

Tendencijos 2024: Vaizdo konferencijos

| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie interaktyvius ekranus

| E-knyga 10 svarbiausių klausimų prieš pasirenkant vaizdo konferencijų sprendimą

| 8 dažniausiai užduodami klausimai apie belaides konferencijas

| Interaktyvūs ekranai – totemai

| Palyginimui – interaktyvus ekranas arba TV-ekranas. Kaip išsirinkti?

Kam gerinti vaizdo konferencijų kokybę

Dažnai užduodami klausimai apie vaizdo konferencijas

Jabra PanaCast 50 video bar

 

 

TECHNOLOGIJOS & TENDENCIJOS

| Wi-Fi 7 (802.11be) - everything you need to know about the standard

Tendencijos 2024: LAN tinklų ateitis

| Duomenų tinklo transformacija 2024

| WiFi 6E - viskas ka reikia zinoti apie standarta

| Geriausi sprendimai #Nuotoliniam darbui

Jabra PanaCast 50

Rainbow - verslo klasės aplikacija nuotoliniam darbui

RAP (remote access points) - prisijunkite prie įmonės kumpiuterinio tinklo būdami ne biure

Atraskite naudingus įmonės modernizavimo įrankius

| What IT trends will affect companies in the near future?

| Digital transformation starts with a strategy

| Stellar Wi-Fi    

5 naudingi patarimai renkantis IP-PBX

5 rekomendacijos kaip sutvarkyti įmonės komunikaciją

 

 

KONTAKTŲ CENTRAS

Tendencijos 2024: klientų patirtis ir kontaktų centrai

| Kliento istorija Eesti Energia & Enefit siekia tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis

Kontaktų centro klubas lankėsi Citadele bank

Kontaktų centro klubas lankėsi Latvian Post

Kontaktų centro klubas lankėsi Enefit

| Kontaktų centro klubas lankėsi airBaltic

TELLQ – daugiakanalinė klientų aptarnavimo platforma. Skambučių centrras

| 3 phases of moving to a cloud-based contact center

| tendencijoskaip technologijos formuoja skambučių centrų ateitį

| 10 būdų, kaip panaudoti dirbtinį intelektą (AI), siekiant puikiai aptarnauti klientus

| Chatbots and artificial intelligence in customer service

| Are customers ready for bots?

| How to efficiently engage customers in the digital age - BiSMART

 

 

AUSINĖS

| Triukšmo slopinimas ausinėse

Jabra launches new business class headset series- Jabra Engage

| Jabra Engage serija   

 

 

VIEŠBUČIAI

Viešbučių technologijų tendencijos

| MODA modulinis telefonas     

| IT sprendimai viešbučiams

 

 

BiSMART. PRAMONĖ. RENGINIAI

Atraskite naudingus įmonės modernizavimo įrankius

| Adventus Solutions membership in BiSMART business tehnology platform

| Kaip skaitmeniniame amžiuje prakalbinti klientą? - BiSMART

| Adventus Solutions gavo Genesys apdovanojimą

| Adventus dalyvavo Baltijos IT sprendimų parodoje RIGA COMM

| Adventus dalyvavo Microsoft Skype verslo atidarymo renginyje Estijoje

| Adventus Solutions organizavo Baltijos šalių seminarą „Tyrinėk klientų aptarnavimo srities naujoves“

 

SPECIALŪS PASIŪLYMAI

Skaitykite dar daugiau naujienų mūsų Linkedin arba Facebook puslapiuose

 

 



All rights reserved. © Adventus Ltd.
Ši programėlė naudoja slapukus, toliau naudodamiesi šia programa sutinkate su mūsų slapukų politika.
Aš sutinku