Komunikacijos sprendimai verslo įmonėms
Skaitmeniniame amžiuje įmonės nori padidinti savo konkurencingumą ir kartu suteikti darbuotojams mišraus darbo lankstumą. Įmonių komunikacija yra labai svarbi siekiant geriau bendradarbiauti ir gerinti klientų aptarnavimą.
Adventus Solutions siūlo vieningas komunikacijos ir bendradarbiavimo platformas (UC&C), kontaktų centrų platformas, vaizdo konferencijų sistemas, duomenų tinklų sprendimus ir sprendimus hibridiniam darbui, taip pat ausines ir telefonus.
Pasinaudokite mūsų skaitmeninio amžiaus IT ir komunikacijos sprendimais šiose srityse:
-
Įmonės komunikacijos poreikiai
-
Klientų aptarnavimo sprendimai
-
Dirbtinio intelekto sprendimai klientų aptarnavimo srityje
ĮMONĖS KOMUNIKACIJŲ POREIKIAI
Atidaryti visus Uždaryti visus
AUSINĖS IR GARSIAKALBIAI
Hibridinis darbas gali būti gana nauja sąvoka, tačiau tai apibūdina tiesą, kad darbas nėra vieta. Tai yra tai, ką jūs darote. Ir jei naudojate tinkamas technologijas, galite dirbti bet kur. Mūsų profesionalių ausinių ir garso sprendimų linija atitinka visus jūsų šiuolaikinės darbo aplinkos komunikacijos poreikius. Pasirinkite iš mūsų plataus laidinių ir belaidžių ausinių asortimento, kuris sklandžiai jungiasi prie kompiuterio, nešiojamojo kompiuterio, išmaniojo telefono ar planšetinio kompiuterio.
Ausinės ir garsiakalbiai
LAN / WI-FI SPRENDIMAI & TINKLO INFRASTRUKTŪRA
Mūsų tinklo sprendimai palaiko jūsų IT poreikius tiek dabar, tiek ateityje – fiksuoto ir važiuoklės LAN tinklo komutatoriai (switch), WLAN prieigos taškai, programos, tinklo saugos ir valdymo įrankiai, IoT (internet of things), tinklo ryšio sprendimai.
Skaityti daugiau
UNIFIKUOTOS KOMINIKACIJOS (UC&C)
Skaitmeniniame amžiuje įmonės siekia padidinti savo konkurencingumą, kartu suteikdamos darbuotojams hibridinio darbo lankstumą. Jums reikalingi komunikacijų sprendimai, kurie leistų darbuotojams bendrauti naudojantis skirtingais prietaisais, programomis, vykdant skirtingus procesus ir esant skirtingose vietose? Tai galima padaryti daug produktyviau naudojantis
Unifikuotos komunikacijos sprendimais (unified communications & collaboration).
VAIZDO KONFERENCIJOS
Organizuokite internetinius seminarus, seminarus, produktų demonstracijas, konsultacijas ar verslo pokalbius naudodami vaizdo komunikaciją. Siūlome kameras, interaktyvius ir TV ekranus, kolonėles, mikrofonus, laikiklius, laidus – bet kokią vaizdo konferencijų įrangą mažoms, vidutinėms ar didelėms konferencijų salėms su montavimu.
Sužinoti daugiai
KLIENTŲ APTARNAVIMO SPRENDIMAI
Atidaryti visus Uždaryti visus
KONTAKTŲ CENTRO SPRENDIMAI
Ar jūsų įmonė sulaukia daug klientų užklausų įvairiais kanalais (skambučiais, elektroniniais laiškais, pokalbiais ir pan.)? Kontaktų centro sprendimai gali padėti įmonėms valdyti visas sąveikas su klientais per vieną daugialypės terpės klientų aptarnavimo platformą, padedančią pagerinti klientų pasitenkinimą ir padidinti verslo pajamas.
Kontaktų centro sprendimai
DIRBTINIO INTELEKTO SPRENDIMAI KLIENTŲ APTARNAVIME
Kliento patirtis rodo, kad technologijų kaip dirbtinio intelekto (MI) teikimas. MI įrankiai yra būtini siekiant užtikrinti suasmeninimą ir kontekstinį klientų sąveikos su paslauga atitikimą. MI suteikia daug galimybių pritaikyti, supaprastinti ir pagerinti klientų patirtį (CX) ir darbuotojų patirtį (EX).
Jeigu anksčiau paminėtos sritys domina jūsų kompaniją arba jūs turite kitų verslo komunikacijų poreikių, prašome susisiekti su mumis nemokamai konsultacijai, kad galėtume kartu rasti geriausią sprendimą.
Saistītais turinys