Enefit kontaktų centras teikia platų paslaugų spektrą – nuo sąskaitų faktūrų užklausų apdorojimo iki sutarčių pratęsimo, elektros ir saulės baterijų problemų. Dėkojame Enefit Latvia KC vadovui Imantui Podiņai už ekskursiją ir įdomų pristatymą apie kontaktų centrą, taip pat naudojamą Genesys Cloud platformą, kuri padeda išlaikyti aukštą aptarnavimo lygį Enefit klientų aptarnavimo srityje.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Naudinga
| Kontaktų centras klubas lankosi Citadele banka
| Kontaktų centras klubas lankosi Latvijas Pasts
| Kontaktų centras klubas lankosi AirBaltic
| Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis
| Peržiūrėkite kitus straipsnius apie kontaktų centrus ir klientų aptarnavimą