Latvijas Pasts kontaktų centras teikia įvairias klientų aptarnavimo paslaugas, o jų šūkis yra "Mes padedame klientui spręsti pašto pasaulio situacijas!" Pavyzdžiui, pašto paslaugos, muitinės klausimai, finansinės paslaugos, siuntų tarnyba, teisinių klientų aptarnavimas ir nauja paslauga „Paštininkas namuose“.
Ačiū Ingai Migliniecei, Latvijas Pasta Kontaktų centro vadovei, už ekskursiją ir pristatymą. Diskusijų sesijos metu Klubo nariai dalijosi patirtimi apie KC darbuotojų vertinimo ir KPI matavimo sprendimus naudojant Genesys KC platformą.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, GASO ir Latvijas Pasts – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Naudinga
| Kontaktų centras klubas lankosi Citadele banka
| Kontaktų centras klubas lankosi AirBaltic
| Kontaktų centras klubas lankosi ENEFIT
| Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis
| Peržiūrėkite kitus straipsnius apie kontaktų centrus ir klientų aptarnavimą