
Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group
Kontaktų centro klubas gavo išskirtinę galimybę pamatyti, kaip veikia klientų aptarnavimas pasaulinėje automobilių nuomos įmonėje 🚗💡
✅ Sužinojome, kaip Booking Group komanda tvarko šimtus skambučių ir el. laiškų per dieną daugiau nei 150 šalių
✅ Pažiūrėjome į įmonės dirbtinio intelekto (AI) įrankį, kuris pagerina skambučių kokybės vertinimą
✅ Sužinojome apie naujesnius automatizavimo ir dirbtinio intelekto įrankius klientų aptarnavimo srityje, įskaitant Genesys KC platformą.
Norime padėkoti Olga Fejere už šiltą priėmimą! Šis vizitas suteikė vertingų įžvalgų kontaktų centro specialistams.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Economy Bookings (Booking group), GASO ir Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.