Atgal į Blogą

#ContactCenters
#CX
#EX
9 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos
2025-03-05
Skambučių centrai yra klientų patirties varomoji jėga, tačiau teisingų KPI stebėjimas yra raktas į sėkmę.
Peržiūrėkite 29 svarbiausias kontaktų centro metrikas:
- Pirmo kontakto sprendimas (First-Contact Resolution - FCR)
- Net Promoter Score (NPS)
- Klientų pastangų balas (Customer Effort Score - CES)
- Klientų pasitenkinimas (Customer Satisfaction - CSAT)
- Pirmo atsakymo laikas (First Response Time - FRT)
- Užblokuotų skambučių procentas (Percentage of Calls Blocked)
- Vidutinė atsisakytų skambučių norma (Average Call Abandonment Rate)
- Apdorotų skambučių skaičius (Calls Handled)
- Skambučio kaina (Cost per Call - CPC)
- Vidutinė skambučio trukmė (Average Call Length)
- Pakartotinių skambučių rodiklis (Repeat Call Rate)
- Kanalo išlaikymo rodiklis (Channel Containment Rate)
- Vidutinis atsakymo greitis (Average Speed of Answer - ASA)
- Vidutinė apdorojimo laikas (Average Handle Time - AHT)
- Vidutinis po-skambinio apdorojimo laikas (Average After-Call Work Time)
ir dar daug kitų metrikų!
Peržiūrėkite visą sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis!
Adventus Solutions naudoja Genesys technologijas, kad padėtų įmonėms pagerinti kontaktų centro veiklą. Susisiekite su mumis – mielai padėsime!