Kontaktų centro klubo 1-asis jubiliejus: kupini idėjų ir vertybių kupini metai!
Trumpas vaizdas:
✅ Peržiūrėjome naujausias Genesys KC platformos Workforce Performance Management ir Customer Journey Management galimybes.
✅ Apibendrinome pirmųjų metų rezultatus ir idėjas, kaip toliau plėtoti klubą.
Apibendrindami metinę patirtį, klubo nariai pripažino, kad tai yra vertinga keitimosi patirtimi platforma. Ji padeda dalytis idėjomis ir rasti praktinių sprendimų, kaip tobulinti verslo procesus, diegti technologijas ir pasiekti KPI. Klubas įrodė, kad kartu galime pasiekti daugiau!
Dėkoju Armands Bunkovskis už Genesys KC naujienų demonstraciją ir sužinojome:
- Kaip Co-Pilot palengvina agentų kasdienį gyvenimą,
- Kaip Performance Management padeda vadovams stebėti, kaip komandoje ir individualiai įgyvendinami KPI,
- Kaip Customer Journey Management vizualizuoja klientų kelius, pabrėždama kiekvieno ryšio kanalo privalumus ir problemas.
Norime, kad ryšių centro klubas vystytųsi jėga ir ištverme!
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ir Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.