Kontaktų centro klubo apsilankymas pas GASO
Trumpas vaizdas:
✅ Apsilankėme GASO klientų aptarnavimo ir skubios pagalbos tarnybos 24/7 kontaktiniuose centruose ir susipažinome su jų darbu.
✅ Pasidalinome patirtimi, susijusia su KPI matavimu kontaktų centruose, darbuotojų motyvacijos metodais ir kontaktų centro vadovo, kaip ugdomojo vadovavimo vaidmeniu 📈
GASO, kaip dujų tiekimo sistemos operatorius, kasdien apdoroja kelis šimtus skambučių ir elektroninių laiškų, sprendžia techninius klausimus, organizuoja meistrų vizitus ir priima skaitiklių rodmenis.
Labai ačiū Anda Serge už ekskursiją ir pristatymą. Sužinojome apie suvienytas ir patyrusias GASO komandas ir mėnesinius mokymus, kurie išlaiko aukštą operatorių kompetencijos lygį. Per diskusiją klubo nariai pasidalijo patirtimi, susijusia su KPI matavimu su Genesys KC platforma, taip pat su vaidmeniu, kurį KC vadovas atlieka darbuotojų psichoemocinei gerovei užtikrinti. Kai kurie klubo nariai jau išmoksta ugdomojo vadovavimo įgūdžių, kad ši parama būtų dar kokybiškesnė.
KC-klubo nariai atstovauja airBaltic, Citadele banka, Bigbank, ENEFIT, ERGO Latvia, Booking group, GASO ir Latvijas Pasts, Latvijas mobilais telefons – įmones, kurios kasdien teikia puikų klientų aptarnavimą. Klubo organizatoriai – Adventus Solutions – kontaktų centro ekspertai, turintys daugiau nei 25 metų patirtį šioje srityje.
Išskirtinis Kontaktų centro klubas vienija pirmaujančių Latvijos įmonių kontaktų centrų vadovus. Siekiant sukurti profesionalią bendruomenę, kurioje būtų galima dalytis patirtimi, tobulinti klientų aptarnavimo standartus ir mokytis naujausių KC technologijų.
Jei norite sužinoti daugiau ar tapti CC-Club nariu, susisiekite su mumis.