Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“
Gegužės 29 d. Rygoje Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų profesionalams, bendradarbiaudama su Genesys – pirmaujančia kontaktų centrų gamintoja. Renginyje dalyvavo daugiau nei 40 kontaktų centrų, klientų aptarnavimo ir IT skyrių vadovų iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos.
Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centrų technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių, tokių kaip Regis Mace, Annelie Edling ir Kaido Kabral, ir pasisemti įkvėpimo iš tikros klientų istorijos iš Eesti Energia/ENEFIT!
Pagrindiniai mūsų renginio pasiūlymai:
🔶 Kliento istorija: Eesti Energia
Eesti Energia pasidalijo savo sėkmės istorija pereinant prie debesies pagrindu veikiančios kontaktų centro platformos Genesys Cloud, išsamiai apibūdindama naudotus sėkmės veiksnius ir strategijas.
🔶 Kontaktų centro perkėlimo į debesį pranašumai
Aptarėme debesų technologijomis pagrįstų sprendimų lankstumą ir pritaikomumą šiandienos dinamiškoje aplinkoje, išskirdami pagrindines tendencijas, galimas investicijas ir strategijas, kaip lengviau pereiti prie debesies sprendimo.
🔶 Kaip DI gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir kalbos modelį
Dalyviai sužinojo apie dirbtinio intelekto (DI) integravimą su Genesys Cloud platforma, įskaitant nuspėjamąjį DI, skirtą personalizuotam klientų aptarnavimui, virtualius agentus ir DI pagrįstą optimizavimą darbo jėgos planavimui.
🔶 Kaip sujungti front-office ir back-office su Genesys Cloud
Pranešėjai pristatė naują Genesys Cloud darbo automatizavimo funkcionalumą (work automation), kuris skirtas sumažinti atotrūkį tarp front-office ir back-office operacijų, gerinant bendrą klientų pasitenkinimą.
Ačiū mūsų įdomiems lektoriams ir aktyviems dalyviams!
Sekite naujienas ir būsimus renginius!