Atgal į Blogą
image
#ContactCenters
#AI
#Cloud
#CX
#EX
#Events

Renginio ataskaita: „klientų patirtis – ką reikia žinoti 2024 m.!“

2024-09-09

Gegužės 29 d. Rygoje Adventus Solutions surengė išskirtinį renginį kontaktų centrų profesionalams, bendradarbiaudama su Genesys – pirmaujančia kontaktų centrų gamintoja. Renginyje dalyvavo daugiau nei 40 kontaktų centrų, klientų aptarnavimo ir IT skyrių vadovų iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos.

Tai buvo puiki galimybė pramonės profesionalams susitikti, aptarti naujausias kontaktų centrų technologijas, pasimokyti iš pramonės lyderių, tokių kaip Regis Mace, Annelie Edling ir Kaido Kabral, ir pasisemti įkvėpimo iš tikros klientų istorijos iš Eesti Energia/ENEFIT!

image

Pagrindiniai mūsų renginio pasiūlymai:

🔶 Kliento istorija: Eesti Energia

Eesti Energia pasidalijo savo sėkmės istorija pereinant prie debesies pagrindu veikiančios kontaktų centro platformos Genesys Cloud, išsamiai apibūdindama naudotus sėkmės veiksnius ir strategijas.

🔶 Kontaktų centro perkėlimo į debesį pranašumai

Aptarėme debesų technologijomis pagrįstų sprendimų lankstumą ir pritaikomumą šiandienos dinamiškoje aplinkoje, išskirdami pagrindines tendencijas, galimas investicijas ir strategijas, kaip lengviau pereiti prie debesies sprendimo.

image

🔶 Kaip DI gali pagerinti jūsų klientų aptarnavimą ir kalbos modelį

Dalyviai sužinojo apie dirbtinio intelekto (DI) integravimą su Genesys Cloud platforma, įskaitant nuspėjamąjį DI, skirtą personalizuotam klientų aptarnavimui, virtualius agentus ir DI pagrįstą optimizavimą darbo jėgos planavimui.

🔶 Kaip sujungti front-office ir back-office su Genesys Cloud

Pranešėjai pristatė naują Genesys Cloud darbo automatizavimo funkcionalumą (work automation), kuris skirtas sumažinti atotrūkį tarp front-office ir back-office operacijų, gerinant bendrą klientų pasitenkinimą.

image

Ačiū mūsų įdomiems lektoriams ir aktyviems dalyviams!

Sekite naujienas ir būsimus renginius!

Susiję straipsniai

image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas GASO

Trumpas apsilankymas pas GASO: apsilankėme GASO klientų aptarnavimo ir avarinės tarnybos 24/7 kontaktiniuose centruose, kad susipažintume su jų darbu. Pasidalinome patirtimi, susijusia su JTC matavimu ryšių centruose JC, darbuotojų motyvacijos metodais ir ryšių centro vadovo, kaip ugdytojo, vaidmeniu.

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Techninės aplinkybės perėjant Iš vietos į debesių kontaktų centrą

Visų pramonės šakų įmonės pereina prie debesies pagrindu veikiančio kontaktų centro. Pažvelkime į 6 svarbiausius aspektus, į kuriuos reikia atsižvelgti pereinant į debesies pagrindu veikiantį kontaktų centrą

Skaityti daugiau
image

Kontaktų Centro Klubo apsilankymas Citadele banka

Neseniai Kontaktų centro klubo nariai turėjo galimybę apsilankyti Citadele banko Sky Branch kontaktų centre ir giliau susipažinti su savo kasdiene veikla. Vizitas suteikė galimybę susipažinti su jų klientų aptarnavimo sprendimais, įskaitant efektyvų dirbtinio intelekto (DI) valdomą pokalbių robotą, kuris jau yra integruotas į banko svetainę.

Skaityti daugiau
image

DI ABĖCĖLĖ: kontaktų centrų dirbtinio intelekto terminija. 8 dažniausiai naudojamos technologijos

Atraskite 8 dažniausiai naudojamas dirbtinio intelekto technologijas ir priemones, kad jas būtų galima patikimai naudoti ir pasiekti konkrečių išmatuojamų rezultatų.

Skaityti daugiau
image

Kliento istorija: Eesti Energia & Enefit tvarumo pasiekia debesijos paslaugomis

Pasirinkusi GenesysCloud™ platformą kaip įmonės standartą, Eesti Energia apjungė savo kontaktų centrus iš 5 šalių, kartu užtikrindama ekologiškesnę veiklą ir sumažindama būtinus IT išteklius.

Skaityti daugiau
image

Latvijos Kontaktų Centro Klubo jaudinantis apsilankymas Enefit

Enefit kontaktų centras teikia platų paslaugų spektrą – nuo ​​sąskaitų faktūrų užklausų apdorojimo iki sutarčių pratęsimo, elektros ir saulės baterijų problemų.

Skaityti daugiau