Atgal į Blogą
image

Kontaktų centro klubo atidarymas Estijoje

2025-04-07

Puikios naujienos! Estijos kontaktų centro klubą sukūrėme tam, kad suburtume kontaktų centro ir klientų patirties lyderius.

Pirmojo susitikimo prisiminimai:

✅ Apibrėžėme pagrindinius KC-klubo principus

✅ Nustatėme bendras temas būsimoms diskusijoms

✅ Ištyrinėjome naujausius automatizavimo ir dirbtinio intelekto įrankius klientų aptarnavimui Genesys kontaktų centro platformoje 

KC-klubas vienija pirmaujančių Estijos kontaktinių centrų vadovusBigbank, ENEFIT, ERGO Insurance, Elektrilevi, SEB Eesti.

Kontaktų centro klubas – tai profesionali kontaktų centrų vadovų bendruomenė, kurios nariai dalijasi gerąja patirtimi, mokosi naujausių technologijų ir gerina klientų patirtį. KC-klubą organizuoja Adventus Solutions.

Ačiū visiems dalyviams už aktyvų dalyvavimą! Kartu kursime stiprią ir įkvepiančią bendruomenę.

image

Susiję straipsniai

image

Top 9 kontaktų centro tendencijos 2025 m

Sužinokite svarbiausias 2025 m. kontaktų centrų tendencijas - debesijos sprendimus, dirbtinį intelektą, daugiakanalį aptarnavimą ir kliento kelionės valdymą. Pažiūrėkite, kaip Baltijos įmonės prisitaiko prie naujosios skaitmeninės realybės.

Skaityti daugiau
image

Tendencijos 2025: vaizdo konferencijos

Susipažinkite su naujausiomis vaizdo konferencijų technologijų tendencijomis 2025 metams, įskaitant DI patobulintas funkcijas, išmanius hibridinio darbo sprendimus, viskas viename sistemas ir supaprastintą vartotojo patirtį. Sužinokite, kaip šios inovacijos pagerins bendradarbiavimą ir efektyvumą verslui, švietimui ir nuotolinėms komandoms.

Skaityti daugiau
image

29 svarbiausi kontaktų centro rodikliai ir metrikos

Peržiūrime 29 svarbiausius kontaktų centro metrikus, įskaitant First-Contact Resolution (FCR), Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT) ir kitus. Sužinokite, kaip sekti pagrindinius našumo rodiklius (KPI), siekiant geresnių rezultatų. Pateikiame pilną sąrašą su paaiškinimais ir formulėmis.

Skaityti daugiau
image

Kontaktų centro klubo apsilankymas pas Booking Group

Įžvalgos iš KC-klubo vizito Booking Group kontaktų centre: Sužinojome, kaip Booking Group pasaulinė automobilių nuomos palaikymo komanda kasdien tvarko skambučius ir el. laiškus. Apsilankėme ir įmonės dirbtinio intelekto (DI) įrankiuose, kurie palengvina pokalbių kokybės vertinimą.

Skaityti daugiau
image

Pasiruošimas naudoti Wi-Fi7: 5 pagrindiniai žingsniai jūsų tinklo ateičiai

Pasiruoškite Wi-Fi 7 su 5 svarbiais žingsniais! Užtikrinkite savo tinklą greičiu iki 46 Gbps, modernizuodami prieigos komutatorius, diegdami paskirstytą belaidę architektūrą, naudodami vieningą valdymą ir rinkdamiesi tinkamus prieigos taškus. Optimizuokite našumą ir užtikrinkite tinklo ryšio ateities saugumą!

Skaityti daugiau
image

Dirbtinis intelektas veiksme

Kaip dirbtinis intelektas (DI) paveiks darbo aplinkos ateitį? Sužinokite, kaip DI optimizuoja duomenų valdymą, stiprina saugumą ir keičia vartotojų patirtį, padarydamas procesus paprastesnius ir efektyvesnius.

Skaityti daugiau
image

Šiemet šventėme Adventus komandos 30-metį!

Mūsų komanda švenčia jubiliejų! Nuo pradžios 1994 metais iki šių dienų – dėkojame klientams ir partneriams už bendrą kelią.

Skaityti daugiau